Дитячий малюнок, процес малювання –
це частка духовного життя дитини.
Діти не просто переносять на папір
щось з навколишнього світу,
а живуть у цьому світі,
входять у нього як творці краси,
дістаючи насолоду від неї.
В.О.Сухомлинський
Мій досвід
Мені пощастило, що я учитель образотворчого мистецтва.
Я маю невеликий досвід роботи, але вірю, що спілкування з мистецтвом у школі необхідне для духовного збагачення дітей.
На уроці образотворчого мистецтва зустрічаються протилежності: добро і зло, день і ніч, літо і зима.
В час інформаційних технологій, важливою умовою є потреба зберегти в дитині потяг до образотворчої діяльності. Швидкі темпи розвитку в соціальній сфері, жорстка конкуренція, складні проблеми, з якими зіштовхується сучасна людина, формують запроси на « творчу людину».
Тому, на мою думку, урок образотворчого мистецтва, повинен бути цікавим та не нудним. Художні здібності можуть формуватися тільки за наявності сприятливих умов. А це і допомога дорослих і культурне середовище. Вчитель повинен створити умови для гармонійного розвитку дитини: атмосферу любові, довіри надання права дитини на свободу і самостійність. Потрібно відводити окремі творчі уроки, де учні самі б обирали тему своєї роботи. Розглядаючи якусь смішну ілюстрацію, під час уроку, діти дружно сміються, вчитель не повинен їх стримувати, він розуміє, що витвір вразив учнів.
Щоб учень відчув спроможність втілити в малюнку свій творчий задум, треба навчити його бачити навколишній світ. Слід ознайомити учнів з різноманітними прийомами роботи олівцем та фарбами. На початку уроку, я проводжу невеличкі навчально-тренувальні вправи. Зміст вправ необхідно пов’язувати з темою уроку. Учні мають знати, для чого роблять ту, чи іншу вправу.
Думаю, що через підвищення творчої активності учнів, можливо досягти підвищення ефективності засвоєння шкільної програми, культурного рівня учнів, виховання в них естетичного смаку.
«Творчість відкриває в
дитячій душі ті куточки,
в яких дрімають джерела
добрих почуттів»
Презентація на тему: "Фантастичні образи"
Фрагмент уроку "Портрет: історія виникнення жанру" (6 клас)
Календарне планування з образотворчого мистецтва у 5класі
Календарно-тематичне планування уроків образотворчого мистецтва 6 клас
І семестр
Постійний розвиток стійких інтересів
та творчого розвитку дітей
засобами декоративно-ужиткового мистецтва
Комментариев нет:
Отправить комментарий